fredag 23. juli 2010

Årnes danz!

Tiden flyr. Og nå har jeg endelig fått tatt med meg Super Sara en tur til Årnes og Elverum. Vi måtte jo møtes før Geira skulle i militæret! Og dere aner ikke hvor fantastisk det var å se Jenny igjen. Rart og ikke ha henne som nabo lenger. Men noe så koselig å kjøre mye av den samme veien, som til skolen. Savner den tiden.

Hvertfall! Dåsa og jeg fikk oss en roadtrip til Elverum. Jeg imponerte med min sykt bra kjøring og store jordbær er det obligatorisk å ta bilde med.



Vel fremme møtte vi Vegard og Fabian, det ble tur før de andre dukket opp. Etter en stund fant vi ut at det var tid for mat. Og får ikke denguen mat når den ber om det, er ikke jeg særlig hyggelig selskap. Så da ble det peppes på hele gjengen, etterfulg med en skummel film. Barn som dreper er faktisk ikke særlig hyggelig, men Beate sine eggstokker sluttet hvertfall og klø en time eller to.




Klokken ble mye og vi måtte komme oss hjem, jeg hadde jo faktisk en reise på 4timer foran meg. Det ble et kaffe stopp for så et cola stopp hos Jenny. Vi møtte faktisk et rådyr også!

Jeg kom meg på veien igjen. Med høy klisje musikk og sang for full hals, det funket en stund. Men ble nødt til å ringe Thomas etterhvert for å våkne litt. Og det funket jo, men likevel klarte jeg ikke spare livet til den lille fuglen som plutselig fant ut at den skulle fly foran bilen min. Det var jo dumt..
Men grevling familien som fant ut at de skulle krysse veien akurat når min bil kommer kjørende (som sikkert var den eneste den natta), klarte jeg heldigvis og stoppe for:)

Det var hvertfall godt å sett litt Bjerkely folk igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar