tirsdag 13. juli 2010

Desperate for changing...

Jaja, etter alle disse glade dagene, står det alltid en nedtur og venter. Men denne skulle visst bli litt hardere enn forventet. Etter en samtale med en lege på sykehuset viser det seg at noen jobb kan jeg bare glemme i sommer, og jeg er heldig om jeg klarer studiene til høsten. Nå er det nemlig sykdommen Me som overtar for denguen, med å ødelegge livet mitt! Takk for det.. Mine fremtidsplaner går i grus, og jeg er rett og slett ganske sint og lei. Men jeg vil jo som vanlig ikke at dumme sykdommen skal overta livet mitt, så jeg skal gjøre alt som står i min makt til å bli bedre!

Idag stikker jeg til Eline i Oslo, og vi skal på visninger, så håper jeg på å få et sted og bo til høsten:)
Deretter står slottsfjellfestivalen for tur, gleder meg helt villt! Og på lørdagen skal jeg en tur innom en mann som skal gjøre meg frisk med nåler, gleder meg ikke fullt så mye til det.. Men blir vel bra, alt for å ha en mulighet til å klare studiene!

I helgen har solstrålene mine vært her. Og vi har kost oss på stranda og hos mormor og morfar. Det har vært herlig:)



Fine jentene mine<3

2 kommentarer:

  1. Huff Susanne.. At aldri den denguen skal forsvinne, kanksje det er snåsamannen du må få til og hjelpe deg? :)

    SvarSlett
  2. Haha! Ja, går til en sånn flink mann nå da. Så tror han kan fikse meg =D

    SvarSlett