tirsdag 5. juli 2011

Superkos!

Verdens beste hettegenser og en banglabukse er på. Jeg har inntatt verandaen hjemme hos mor og koser meg et glass tørst. Nå føles livet herlig. Gi meg flere slike sommerkvelder!



Denne dagen har Frodo endelig fått tatt tannstein. Det har vært min dårlige samvittighet lenge nå. Godt og få gjort og kanskje dyret vil tygge bein og slikt igjen. Rene pene tenner har han hvertfall.

Mens mamma og jeg ventet på at Frodo skulle bli ferdig på dyreklinikken tok vi oss turen inn til Horten by. Der ble jeg helt forelsket i et par pumps som jeg bare var helt nødt til å kjøpe. Mamma ristet på hodet da jeg dro kortet mens jeg strålte av glede! Fiiine skoa.. Er foresten imponert over noen av butikkene der. Kanskje jeg må begynne å ta meg en tur til Horten i ny og ne?

Vi tok med oss en groggy Frodo fra dyreklinikken og jeg dro nesten rett på trening med lille voff. Frodo ble nødt til å slappe av i bilburet. Siden lille voff ikke eier stige felt har jeg bestemt meg for å begynne å trene dette helt på nytt. Så spørs hvor mye stevner det blir fremover siden jeg vil dette skal sitte før jeg starter igjen. Jeg har valgt å prøve meg på metoden til Silvia Trkman. Så dette skal bli spennende. Håper det står til forventningene og ikke minst at jeg får det til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar