onsdag 20. juli 2011

Herlige Oslo..

Ah, nå har jeg hatt noen deilige dager i Oslo! Pizza med Roza, photoshoot og kafé med Jenny, Harry Potter i 3D med Roza og Eline, og besøk av Mathilde og Tobias. For ikke å glemme at jeg har fått inn vaskemaskinen min! Nå må jeg bare finne meg en rørlegger som kan fikse litt vann til den, blir dårlig med reine klær uten det.

Dåsa! 

 
Harry Potter 3D briller er kun for de kule... 

Mathilde og Taiko utenfor Liebling
 

Jeg kan også informere om at jeg er fryktelig distre om dagen. Leter etter nøkklene jeg går med i hånda og går fra lommebok og nøkler på kafé. Godt oslo folket er så ærlig at da jeg kom tilbake 15min senere var det fortsatt der. puh..

Jeg er litt lei meg om dagen også. Mine fantastiske huseiere skal selge. Håper det kommer inn noen som er like snille, som ikke kaster meg ut eller setter opp husleia. Er ikke helt sikker på om det er lov å være så heldig. Men jeg kan da håpe, ønske og be om det. Håpe det beste, forbrede seg på det værste, er det ikke det livets skole har lært meg?

Jaja, nå får jeg straks rive meg løs fra dataskjermen og ta imot verdens herligste tvillinger. Gleder meg<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar