søndag 10. juli 2011

Andemating og blåbærspising

Puh, dagene er over før jeg får tenkt meg om og plutselig er vi nesten midt i juli. Hvor ble det egentlig av juni?! Jaja... De siste dagene har jeg fått brukt på et forsøk på en strandtur med Ida, bare trist himlen åpnet seg. Vin på veranda'n til Nicklas og hygge med venner hjemme hos mor, før de fikk meg med ned på resturanten her på Revetal. Noe som til min overaskelse viste seg å bli veldig så hyggelig! Stivkrampesprøyte har jeg å tatt, au. Og sist men ikke minst har jeg fått hilst på familiens nyeste medlem. Min kusine Merete og hennes kjære har fått en utrolig nydelig gutt med masse hår på hode. Liam er navnet og han gleder jeg meg til å bli bedre kjent med.


Denne helgen har vært nok en tvillinghelg. Stortrives de dagene vi har dem, selvom jeg er så godt som utslitt når de drar. Respekt til folk med småunger. Lørdagen var mamma på jobb, så tvillingene og jeg skulle kose oss alene. Ostesmørbrød, lekeplassen, pannekaker, Revetal, såpebobler og godteri.

 


Idag tok vi turen til Bugårdsparken for å mate endene. Endelig fikk jeg tatt en del bilder. Så slenger ut dem istede for å skrive meg ihjel.

Emilie er veldig klar for å mate ender i parken

Hannah: " den store gakk-gakken spiste sjessjen min!
men det går bra, jeg får jo bare en ny"
stor gakk-gakk = svane
Sjessj = kjeks

Mormor og mamma hadde tatt med god lunsj

Gøy på ny lekeplass!

 

 

 

Tvillinghelgen ble avsluttet med lek og blåbærspising i hagen.
Hundene fikk en etterlengtet tur og nå kan jeg snart finne senga mi med god samvittighet. 
En helg fylt med godfølelser, satser på noen fler turer til Bugårdsparken!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar