mandag 4. juli 2011

Happy summerdays!

For en herlig helg, fyllt med akurat passe aktiviteter. Igår var jeg på innflyttingsfest hos Lulu. Kjempe koselig! Ble kubb spilling, der mitt lag såklart vant flest ganger, aqua på høytaleren og pizza fra Dolly's. Knall kveld med andre ord.


Lulu, Sus og Lone


Verdens beste mamma kom helt til Drammen og henta meg igår natt. Så jeg kunne våkne ferdig uthvilt i egen seng. Borskjemt på kjerlighet! Fantastisk.

         

Pappa og jeg dro en tur til familien Aas der vi fikk vaffler og pappa fikk snakket litt om den nye bilen sin. Deretter ble det middag på kinaresturant etterfulgt av en tur på hytta. Desverre var ikke bestemor og bestefar der. Så vi var nede ved vannet som er tappet til det ekstreme. Ser ut som det er en elv og en masse grav for muslinger. Ser ikke helt greia med å tappe vannet så mye at de dreper det som skal bo der. Irriterende! Hundene koste seg hvertfall på de lange strekningene med gjørme. Og jeg har fått smake på årets markjordbær<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar