onsdag 21. april 2010

Tiden flyr!

Nok en helg er forbi og jeg tenkte å mimre litt tilbake på det som har skjedd de siste dagene.
Torsdagen dukket opp, og jeg fikk besøk av Eline! Det er faktisk første gang jeg har hatt folk her på skolen, utenom sånne familie dager. Så det var koselig.

Fredagen kom og det betyr mørkeromsundervisning for meg. Vi skulle lære å håndcolorere bilder. Vanskelige greier, men med litt trening kan det nok bli bra:) full av maling og ferdig med fargeleggingen, ble det en tur i fremkallingsrommet på meg. Etter å ha stått der og syngi og danset for meg selv en stund, var det tid for Sverige tur. Der ble det litt etterlengtet shopping og is spising!
Vel fremme tilbake på skolen var det kosekveld med gangen...


Jenny, Brita og Henriette

Plutselig ble det lørdag, Eline stod opp tidlig for å rekke jobben mens jeg noen timer senere, gjorde meg klar til Fear Factor. Synd for meg er ikke munnen min skapt for å stappe masse marshmellows i, så jeg klarte ikke mer enn 3stk før jeg stod og brakk meg. Med andre ord, jeg røyk fort ut. De som fortsatte ble utsatt for paintballskudd, synging, larvespising og kuøyespising. Kanskje like greit jeg røyk ut.. Hadde ikke vært sunt å bli utsatt for slikt. 



Steffen rakk ikke polet i Sverige dagen før, så da ble jeg sjåfør og endte opp i Svergie en gang til. Det ble mer shopping, dødsliten kom vi tilbake. Og da var det guttenes tur til å lage jentenes kveld. At de er utrolig flinke italienske servitører kan ingen si imot. Etter middag, var det dekket for sminking av hver vår gutt og deretter catwalk! Festlig.. 

Dessert Jonna, innsmurt i sjokolade

Servitør Vegard

Vinnerne. Birger helt til venstre er stylet av Jenny, Beate og meg.. 


Men mye skjedde denne lørdagen, det var nemlig den siste samfunnshusfesten for Bjerkely kull 2009/2010. Blir små deprimert av å tenke på at vi alle snart skal skilles. På festen fikk Jenny reint blandevann av Vegard, det ble longi dans, bord dans, opplæring av Jonna og Queen sanger.

Etter festen har jeg stortsett liggi i senga med Dengue angrep, ikke at noe annet var forventet. Kroppen min er hvertfall flink til å lære meg at jeg må ta konsekvenser av det jeg gjør.. Godt Steffen har gitt meg noen sesonger av Heroes, så jeg ikke dør her jeg ligger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar