onsdag 7. april 2010

Takk og farvel til påsken...

Mandagen dukket opp. Det viste seg at dette var dagen denguen skulle straffe meg, for mine synder. Men siden jeg ikke lar noe bestemme fullt over meg, møtte jeg jentene mine på brygga. Der ble det god middag og mimring om hvordan påsken har vært og alt annet. Var utrolig trist å si hade til den fantastiske kjerenen min. Takk for en awesome påske!




Bildene er tatt fra Ida

Reise dagen min kom. Jeg pakket fort før jeg stakk over til min andre familie. Maria, Johan og Troy var nemlig hjemme for påsken. Jeg fikk kost med min lille nevø, mens Eva, min mamma2 lagde gode vaffler. Trist å si adjø der å, men gleder meg til å få skilter på bilen igjen og stikke opp til Hallingdal en tur.


Far og sønn



Nå er jeg hjemme på Bjerkely igjen. Her skal jeg virkelig nyte dagene fremover, med disse herlig menneskene. Rart å tenke på at det er bare er 1mnd igjen:/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar