lørdag 3. april 2010

Familietid!

Sara kjørte meg hjem fra Karl, tidlig på morgnen. Jeg fant fort sofaen og ble der til jeg måtte få av meg gårdagens lukt. Det skulle nemlig være familiy time. Min kjære kusine fikk nytt kamera til bursdagen sin. Så jeg prøvde å lære henne litt hvordan hun skal bruke det. Nå skal jeg ærlig innrømme det, at jeg er en ganske så dårlig lærer. Men håper hun fikk noe ut av det.

 Moffen og Francisca

Ellers viste det seg at mormor ikke var særlig imponert over buksene jeg bruker om dagen eller mine symaskinskills. Så hun må vel ha et kurs med meg, selvom jeg syns det er veldig fint å bare kunne sende ting til henne.

 Verdens beste mormor!



En annen ting vi fant ut, var at det fort blir mørkt når denne familien samler seg. Er ikke så greit når den ene ikke tåler strøm og den andre ikke tåler sterkt lys. For hver lampe min tante tåler, tåler ikke jeg! Haha, for en gjeng..

Idag håper jeg på å leke med kjernen min igjen.. Men først skal jeg en tur til pappa, på mer familie greier:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar