onsdag 14. april 2010

Grilling og husmor arbeid..

Igår var jeg med på årets første grilling, for min del.. Det var koselig:)
Skjer vel igrunn ikke så mye om dagen. Det er mye portefølje jobbing. Jeg har funnet ut at jeg nesten bare har bilder av barn og dyr, så det må jeg få gjort noe med. Ellers koser vi oss i det fine været.


Har man ikke boksåpner må man finne på noe annet lurt:) 

  <3

Idag stod jeg faktisk opp tidlig og kom meg på skolen samtidig med de andre. Tross at Jenny kom inn til meg i natt og vi tenkte sammen i en time eller to. Lurer på hva jeg skal gjøre når jeg ikke har min bedre halvdel på andre siden av veggen lenger..
Men det endte i noen timer med søvn på dagen etterfulgt rydding og vasking. Får nemlig besøk av Eline imorgen! Og da kan det ikke se ut som det pleier..

2 kommentarer: