lørdag 19. september 2009

Photoshoots og Oslo...

Wow. Lenge siden sist innlegg nå. Sånn går det når man har det gøy og er sosial. Det har som alltid skjedd mye gøy. Vi har tatt bilder av jentene i gangen som skal henges rundt på interatet vårt.



Itilegg har vi hatt i oppgave å ta et portrett av en klassekamerat. Der bildet skal beskrive noe om personen. Jeg var så heldig at jeg skulle få ta bilde av Therese, det er vel hun jeg kjenner best her. Men dere kjenner jo meg, mange ideer som ikke ble realisert, så endte opp med å ta bilde kvelden før. Menmen, sånn får det bare bli. 



Silje fikk i oppgave å ta bilde av meg. Hun fant ut at hun skulle gjøre meg til en fe. Så det ble en tur i skogen. Myggsprayen var desverre ikke med, så jeg holdt på å klø meg ihjel dagen etter!



En dag fant min lærer ut at vi skulle ta oss en tur til Oslo for å se på en fotoutsilling på Nobel huset. Etter utstillingen hadde vi litt tid før bussen gikk tilbake til Kongsvinger. Da tok jeg kontakt med min kjære kusine Eline og ble med henne hjem en liten tur, før hun skulle på jobb. Veldig koselig å se henne igjen!

Ellers har det bare skjedd slike vanlige ting. Film og sosialt om kveldene. Er ikke mye jeg blir sittende alene på rommet mitt, med andre ord. Men skal prøve å bli litt flinkere med å skrive likevel. 

På mandag klarte jeg å rote bort eller hvertfall miste mobilen min. Jeg er helt sikker på at jeg la den fra meg på rommet, for så å gå på morgensamling. Men mobilen er sporløst forvunnet. Har lett to ganger alene også har Eirik hjulpet meg en gang. Men neida, ingen mobil å se. Skjønner ingenting av det der jeg.. Slitsomt er det hvertfall, jeg som er så grusomt avhengig av den mobilen. Får bare håpe den dukker opp en dag. Krysser fingrene for det! 

Imorgen reiser klassen min og meg til Paris for å være der til lørdag. Gleder meg. Vi har fått en oppgave om å lage en bildeserie, som vi skal vise frem når vi kommer hjem igjen. Da har jeg tenkt å kanskje ta bilder av uteliggere eller noe. Ble litt inspirert av en fyr som var her og prata om narkomane og rus osv. 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar