søndag 12. februar 2012

Mamman min er best!



Det er morsdag og mamma fortjener litt oppmerksomhet fordi hun er så bra! Uten mamma ville jeg på ingen måte vært der jeg er idag. Hun har hjulpet meg, tatt vare på meg og støttet meg når jeg har trengt det mest. Jeg kan gå til henne med alle mine bekymringer og hun har somregel et godt og trøstende svar og komme med. Hun er en sunn og sprek dame jeg er stolt av å kalle mamma. Hun er vakker, morsom og har en styrke vi andre bare kan misunne.

Jeg er veldig veldig glad i deg mamma. Ingen kan noen gang erstatte deg<3

1 kommentar:

  1. Tusen takk, jenta mi... Du er herlig <3
    Jeg er stolt av deg og alt du får til..
    Og veldig glad i deg fordi du er akkurat den du er <3 gleder meg til du kommer hjem til helga...

    Stoooor klem fra mamma

    SvarSlett