torsdag 16. februar 2012

Hurra for sol og varme!

Igår var det vårvær i Oslo! Hver gang det fine været kommer, snøen begynner så vidt å smelte og fuglene synger, merker jeg hvor værsyk jeg er. Haha, alt er plutselig bra!

Dagen begynte med at jeg skulle være flink student og dra på forelesning, ingen av vennene mine gadd å dra på. Det endte med at det ikke dukket opp noen foreleser. Kan tenke dere jeg var fornøyd! Men da ble det en lenger tur med Taiko når jeg kom hjem. Glad hund, deilig vær og Ingunn fikk fort sinte Sus i humør igjen :)



Klokka var 11 Taiko hadde fått 1 1/2 time tur, og det var tid for å komme seg ned til Jeanette og skrive oppgave. Leverer en for å begynne rett på en ny. Hodet mitt var alle andre steder enn i skrivemodus så det ble mest skravling. Men det er jo ikke feil det heller. Etterhvert kom jeg meg hjem igjen lagde litt middag, som faktisk blei god og stakk en tur på sats.

Idag fikk jeg forresten melding av forsikringselskapet om at de setter over penger til meg, for den stjålne telefonen min. Er virkelig glad for at jeg idioti forsikra den, slik at det bare ble 1000kr i egenandel fremfor 3000!! Så det skal jeg fortsette med. Vet jo aldri hva som skjer, så vimsete som jeg er.

Nå er det snart agility før det er pølsefest hos Christina. Stas! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar