søndag 14. august 2011

Hei livet!

Nå er sommern over, dette er dagen jeg pakker kofferten og stikker tilbake til Oslo. Til tirsdagen skal jeg bli som andre på min alder og faktisk ha en hverdag med rutiner. Det skal bli spennende! Satser på at alt går bra denne gangen :)

Hatt en knall sommer, som igrunn bare har forsvunnet. Kunne den ikke vart en mnd til? Men nei..


Maria og Troy har kommet hjem<3


Rolig filmkveld i ekornstien 6


Pappa har kjøpt ny bil, så den gamle skal dø


Late dager på sofaen :)


Oslotur med Elisabeth


Bio-B jakt i Sverige med Betina. Ble vitne til en svanefamilie som skulle over veien, og stoppet i tollen. Hurra for det! 


Svømmetur med Taiko på hytta:) 

Og for de som lurte har jeg vært osloborger ett helt år idag:)


 
 

2 kommentarer:

  1. Hei,hei. Vi har jo ikke sett så mye til hverandre i sommer, men det er hyggelig å stikke innom her, og følge litt med.
    Så ville jeg bare ønske deg masse lykke til som student. Klem fra tante Berit.

    SvarSlett