søndag 26. september 2010

One way or another..

Hoho! Nå har jeg hatt noen kjempe fine dager og noen litt mer utfordrende. På tirsdag hadde jeg en slik en studiedag er det vel det kalles så fint. For min del ble det en time hos osteopaten, sol og besøk av Mina, Maria og Troy. Utrolig hyggelig å få besøk. Maria er en tøffing som tar med seg småen overalt:)

 



Onsdagen dukket opp og jeg skulle få besøk av mamma og Anne Grethe. De møtte meg på skolen, og vi gikk på kafé. Deretter dro vi hjem til Taiko. Søte Anne Grethe kjøpte et kjempe fint smykke stativ til meg, i innflyttingsgave. Så nå er det endelig litt system i øredobbene mine! Jeg er jo ikke det største matvraket, så leiligheten er ikke akurat full av mat, så vi ente opp en tur på Fru Hagen, etterfulgt av kaffe og is på La familia. mmmm... Damene skulle tilbake til Revetal og Taiko og jeg fulgte dem til bussterminalen. Bussen rakk vi jo ikke, så Taiko har vært med på sin første shopping tur. For meg er det virkelig ikke normalt og gå rundt med hunden på armen overalt, og jeg merker at jeg igrunn spyr litt av tanken. huff, mye som kan skje når man blir påvirket av storby miljøet..

Etter å ha gått en tur med Taiko og slappet av, dukket Espen og Roza opp. Har ikke sett dem siden vi slutta på Bjerkely! Det ble tonnevis med mimring og jeg gravde såklart om hvordan livet på skolen er nå. De søte menneskene dro sin vei, og det var sengetid for meg.

Torsdagen skulle jeg pakke for hjemturen og lese litt med Trond. Men jeg stod virkelig opp med feil fot eller hva man nå sier. Så ALT som kunne gå galt gikk galt! Brenning på stekepanna, brannalarm på tur, skalling i skap og kjøkkenbenk, null fokuseringsevne, skjelven og sist men ikke minst, kaffe over hele meg og boka mi.. Jippi for en dag. Den dagen endte med at mamma kom og hentet meg, for jeg turte ikke gå ut av døra i redsel for at trikken skulle ta meg:p

Deilig å våkne opp hjemme i Ekornstien med en mor som lager frokost! Deretter ventet hudpleietime og farging av bryn og øyevipper. Elsker virkelig å være hjemme på besøk. Senere på dagen skulle 2åringene mine hentes<3


Helgen har gått i å besøke lekeplasser, leker overalt, nattasanger, mat overalt nydelig smil og latter som varmer, kakebaking, gråt, håpløst barnetv, skittene klær også kan jeg vel fortsette i en evighet. Koselig har det hvertfall vært. Corina har vært innom en tur og spist kake før hun skulle på jobb. Og nå sitter jeg i ensomheten i Ekornstien og nyter stillheten, mens mamma kjører jentene hjem.

 

Kakebaking på høyt nivå

 Søteste passer på at alt røres sammen

Kakedeig spising er viktig! 

En fin fiks ferdig kake. mmm

2 kommentarer:

  1. Så mange fine bilder! Kunne du sendte meg de av Troy :D ?

    SvarSlett
  2. Klart jeg kan! Tok noen utrolige nydelige av han siste dagen dere var hjemme å :)

    SvarSlett