lørdag 5. mai 2012

Det løser seg!

God morgen alle sammen! Nå er jeg over halveis i sykehjemspraksis, og glad er jeg for det! Iløpet av denne mnd er jeg nødt til å være ute av min lille hule. Har lenge vært spent på hvordan ting skal ordne seg, for har jo ikke hatt noe annet sted å flytte inn.. utenom til mine foreldre såklart. Merkelig nok har jeg tatt ting med knusende med ro, selvom det ene stedet jeg ville se på hadde 80 hendvendelser! Boligmarkedet er maks sprengt. Så har du penger til å kjøpe leilighet her i Oslo og leie den ut, tror jeg nok du kan tjene noen gode penger. Prisene er jo helt sinnsyke i tillegg. Ser min lille hule nå ligger ute til 7500kr! Her er annonsen om noen er intr.  http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=34465622 (ikke jeg som har tatt disse bildene!). Er vel ikke overfornøyd for at ingen av mine ting er flytta når de tok bildene, og jeg må jo ærlig innrømme at dette ser jo bare ut som et rotete høl. Menmen, det er ikke lenger mitt problem.





Men hvertfall. Da jeg var på agilitytrening på torsdag tikket det inn en melding fra Christina. Hvor det stod at hun og Tiril trenger og en ny room mate, og at Taiko og jeg er hjertelig velkommen. Så da kastet jeg meg på det og takket ja. Flytter inn  der i løpet av juli. Så det håper jeg blir bra! Klarer nesten ikke vente til å komme ut herfra hvertfall! Så da ordnet alt seg til slutt. Christina sin leilighet ligger bare rett bak min i Markveien. Så da kan jeg bli værende på Grünerløkka. Hurra for at ting ordnet seg til slutt!

2 kommentarer: