torsdag 8. mars 2012

Praktisk eksamen = Bestått!



I helgen hadde vi tvillinger, på tirsdag hadde jeg praktisk eksamen og imorgen reiser jeg til Paris, hei som tiden flyr!







Var evig nervøs tirsdag morgen, jeg skulle være nr 2 ut av år lille gruppe på tre. Jeanette som var før meg hadde fått drømme prosedyrene og klarte seg utmerket. Hvordan skulle jeg skal klare å toppe det? Plutselig var hun ferdig og det var min tur til å stikke hånda nedi konvolutten med alle mulige prosedyrer i. Livredd for å få generellt munnstell eller hårpleie for ikke snakke om katetrisering, var jeg så heldig å trekke observasjon av respirasjon og nedentilvask på kvinne. Nervøs satte jeg igang og endte med BESTÅTT jeg også! Fantastisk, et steg nærmere ferdig utdannet sykepleier.

Idag har jeg endelig klart å skrive ferdig studieoppgave 7, så imorgen kan jeg reise til Paris med god samvittighet. Skal bli godt med litt ferie igjen, har jo ikke vært utenlands siden 2010!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar