søndag 23. oktober 2011

Helg med de søte små!

Puh, det har skjedd en del siden sist ja. Jeg har vært på febrilsk leilighets jakt uten hell. Det betyr at jeg bare blir nødt til å bo her jeg bor en stund til. Prisen er vanvittig mener nå jeg, men når jeg ikke klarer å finne noe annet, har jeg ikke mye valg.

Forrige helg var jeg på agility stevne med Taiko. Er jo år og dag siden sist. Meldte bare på hopp siden vi ikke er helt venn med felthinderne om dagen. Hopp klassen gikk sjokkerende bra. God kontakt og mye fart. En liten feil av meg og vi fikk en vegring og en 5.plass. Men 13 sek under standard tid og 4,1 meter i sekundet. Så jeg er fornøyd!

Ellers er det masse masse å gjøre på skolen, jeg strekker ikke til. Men det er vel sånn studielivet skal være. Gleder meg til juleferie!

Denne helgen har vært tvillinghelg. Jeg har virkelig skjønt hva trass alder er. Godt de er så søte. Vi har gått tur med hundene, tatt toget til Drammen, nesten som t-banen sier Emilie, vært på kafé, sett på naboens høner og kanin og kost oss masse.

 

 
 

Men må si det er godt å komme seg hjem igjen, til mer rolige omgivelser. Har også lært at jeg er nødt til å begynne å sjekke togtider. Toget jeg skulle ta gikk nemlig ikke, noe jeg ikke oppdaget før etter jeg hadde kjøpt billetten. Skummlet når ting skjer automatisk.. Det ble en kjøretur til Drammen. Så jeg skulle få kommet meg fort hjem. Snille mammaen min<3

2 kommentarer:

  1. Takk for en fin helg :)

    Kjolen vi ikke fant på lørdag, lå i nisselua, ha ha

    Lykke til med alle oppgaver som snart skal leveres...

    Stor klem fra Mamma

    SvarSlett
  2. Åå, Haha! Ja det burde vi jo tenkt på! Takk, trenger det..

    SvarSlett