onsdag 9. mai 2012

iPhone tyv på sykehjemmet!

Slik ser jeg ut om dagen


Det er visst populært å stjele iPhone fra meg om dagen. At folk ikke kan lære seg forskjell på mitt og ditt, og heller spare opp penger selv når de har lyst på noe! Denne gangen er det noen som må ha vært oppi veska mi, på avdelingen der jeg jobber på sykehjemmet og forsynt seg med iPhonen min. Som om ikke jeg syns det er kjipt nok der fra før! Siden det nesten er helt nødt til å være en av mine arbeidskollegaer som har tatt den, er det ikke blitt noe enklere å stå opp om morgen og smile til alle jeg møter. Ah, og nå som livet var så bra!

Håper virkelig jeg er heldig med forsikringen og får igjen en del der. Er noe med at den idiotiforikringen jeg hadde på forrige iPhone (some ble tatt i slutten av januar), ikke varer vidre på neste selvom jeg ikke har sagt opp, eller fått brev fra dem om at den er sagt opp. Så syns jo de må informere meg om sånne ting på et vis. Nå er det hvertfall bare og krysse fingrene for at det ordner seg. Og ikke minst begynne å gå med telefonen i lomma, selv på jobb! Fra nå av er alle tyver i mine øyne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar