mandag 31. oktober 2011

Processus styloideus ul...hvaforno?


Dette er hva jeg bruker tiden min på om dagen. Pugging og forståelse om hverandre. Ja, eksamensnervene har tatt meg allerede! Er så mye som skal læres og på så kort tid. Anatomien er det første jeg tenker på når jeg står opp og det siste jeg tenker på når jeg legger meg. Definisjonen av nerd? haha. Jeg nøyer meg jo ikke med bare å stå, jeg vil jo ha en god karakter også. Itilegg til at jeg tenker det er like greit å lære meg de latinske ordene med engang. Mye å sette seg inn i med andre ord!

2 kommentarer:

  1. Flink du er! Skjønner godt at det er mye å lære og kan nok være veldig slitsomt. Men stå på! Du får si ifra hvis du trenger en pause så kan du kommer hit å spise middag en dag :)

    SvarSlett
  2. Takk! Åja, det hørtes jo fantastisk ut! ;)

    SvarSlett