fredag 1. juli 2011

Kokkekunster og bursdag!

Igår klarte jeg nok engang og innse at jeg på ingen måte er noen gave til husmødrene. Jeg skulle gjøre et forsøk på å lage franske makroner, noe jeg ikke fikk til i det hele tatt. Ikke nok med det, men disse makronene skulle itilegg være en gave. Skjønner ikke helt hva jeg tenker på noen ganger.

Det ble en hyggelig bursdags middag for søte Line som ble 21år igår. Siv og Knut disket opp med god mat som vanlig og vi kunne alle rulle hjem etter noen timer med, grillmat og jordbær.


Bursdagbarnet 09


Nå skal jeg snart en tur på til byen og møte Ida, det skal bli koselig. Ekstremt lenge siden jeg har sett henne! Deretter blir det muligens bilshopping med pappa etterfulgt av vaksinering av hundene. Så satser på at dette å skal bli en fin dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar