mandag 11. januar 2010

Makramé, film og stolvraking...

Helgen har igrunn gått ganske stille og rolig for seg. På lørdag lekte jeg rundt med Torleif, Eirik, Dan og Roza helt til hun ikke gadd mer. Det ble familiguy og soving. Torleif, Eirik og jeg klarte faktisk å sove behagelig i den lille senga til Torleif. Så det var jo nais! Ellers var det putehopping, nøtt eller sannhet og frysing i stua på 1eren.

Søndagen dukket opp, etter en sen kveld sov jeg helt til kl 13 på lørdag! Flink,flink... Jenny, Hilde og jeg fant en stue og laget makramé. Det var gøy. Jeg lagde to armbånd faktisk og spiste mange sånne jordbærpute godteri. Jenny og jeg fant ut at vi burde vaske rommene våre, Jenny var flink og ble ferdig, mens jeg. Ja, hva skal man si? Jeg ryddet hvertfall litt klær da.

Etter ryddingen var det pizza time. Da ble det såklart liv nede på elevkjøkkenet, og Dan og jeg klarte visst å ødelegge en stol. vops.. Vi gikk opp i en stue igjen og så en merkelig film. Deretter var det å surre litt rundt til hovedbygget ble stengt og deretter se litt på frustrerte fruer på dataen, før jeg sovnet.



Det var altså min helg, back at Bjerkely =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar